17.01.2014

White on white.

Jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har aldri likt hvitt. Ikke før den vinteren som har vært nå.
Dette, stylet av Lotta Agaton, for String Furniture, er det jeg drømmer om akkurat nå. Klinisk. Rent. 
Minimalistisk. Alt jeg setter pris på. Jeg ser virkelig frem til å flytte inn i en "ny" leilighet i August. 
Håper virkelig det naturlige dagslyset er bedre der enn her jeg bor nå. Jeg flytter ikke alene denne gangen.
Jeg flytter inn med kjæresten min, Isabel. Stort steg. Fint steg.

I actually don't know where to start. I've never liked white. Not until this winter. 
This, styled by Lotta Agaton, for String Furniture, is pretty much what I'm dreaming of right now.
Clinical. Clean. Minimalistic. Everything I appreciate. I'm really looking forward to August. Moving into a "new" flat. I hope the natural daylight will be better there.
I'm not moving alone this time. I'm moving in with my girlfriend, Isabel. Big step. Nice step.

Img via Ollieandsebshaus, with thanks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar